söndag 23 september 2012

24/9

Inte för att jag har gjort något speciellt roligt idag, men kan ju ta och skriva några rader för det. Shirley väckte mig för att vi skulle till kyrkan, men efter en stund så ångrade hon sig och bestämde att vi skulle stanna hemma och jobba nere vid stranden istället. Med tanke på att vädret fortfarande är superbra så gjorde det mig ingenting. Vi grävde där hennes nya kontor ska stå och städade i ordning lite. Efter ett tag var hon tvungen att åka eftersom att hon ska flyga från Vancouver till Mexiko i natt.
Jag hängde istället med mina värdbröder (Simon är dock ute på en lång camping sak med hans klass). Vi sköt lite luftgevär och lite paintball. Precis vad man förväntar sig att kanadensiska killar ska göra i 20 års åldern... Nej nu ska jag nog sova, måste orka upp till skolan i morgon.

Ha en bra måndag!

4 kommentarer:

  1. Vad roligt det är att läsa om dig .Vad varmt ni har det du kan väl skicka hit lite värme . Vi var på hyttsill i Nybro i lördags det var toppen men att blåsa glas är svårt i kväll ska vi försöka fånga lite kräftor det är så gott att äta kräftor .Många kramar från farmor farfar hälsar också

    SvaraRadera
  2. Det är ju inte bara när man har gjort extra roliga saker som man ska skriva, det räcker så bra med vardagliga inlägg också! Gick det bra med skyttet då? :)

    Kram <3

    SvaraRadera
  3. Instämmer med Christel, alla inlägg uppskattas. Och som dagbok för dig är det ju jättebra att ha inte minst i efterhand när du sedan undrar vad gjorde jag egentligen. Kram

    SvaraRadera