måndag 30 januari 2012

Dagen efter..

Jag ber så mycket om ursäkt för att jag inte har uppdaterat på en vecka, men fantasin har inte varit den bästa direkt.
 Under veckan som har gått, har inte så mycket hänt. Det var mest gårdagen som var höjdpunkten på den här veckan. Jag och tjejerna var på en fest hos Linnéas kompis. Det var riktigt roligt och bra stämning, precis så bra som det kan bli! Framemot elva var killarna sugna på att dra vidare ner mot stan och vi andra följde med. Fy satan vad roligt vi hade det på dansgolvet!! Jag tror att Lisa och jag var i säng vid kl 4, helt slut efter att ha dansat konstant i 4 timmar. Så det är väl inte konstigt om jag har extrem nackvärk idag, men det är inget som jag lider speciellt mycket av. Det var också roligt att träffa Ida och hennes gäng. Haha, vad pepp du var gumman.

Jag har ingen aning om hur jag ska orka ta mig upp åka vara på dagiset kl 8 imorgon..


Okej, jag skrev det här inlägget igår. Av någon konstig anledning så publicerades den inte..

2 kommentarer:

  1. Vad är det för dagis du ska till och vad ska du göra där? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är förskolan Ekbacken som jag är hos på måndags förmiddagen. Jag ska observera en ledare enligt min pedagogiska ledarskaps kurs. Rätt så tråkigt, men barnen är gulliga.

      Radera