måndag 30 januari 2012

30/1

Och så är allting klart!!! Jag har äntligen kunnat slicka igen kuvertet med alla papper och kan i morgon skicka iväg det på posten. Ni anar inte vilken stor börda som lyfts ifrån mina axlar (antagligen mammas också). Jag har varit så djupt koncentrerad på att bli klar med det här så jag har faktiskt inte tänkt till och riktigt kännt efter att jag verkligen ska åka.

Det är ju helt sjukt! Hur vågar jag? Kommer jag att stortrivas eller kommer allt bara vara piss? Alla mina fina kompisar, kommer jag verkligen vilja lämna dem? Jag har 8 månader på mig att vänja mig vid tanken och jag antar ändå att det är månader som kommer rusa förbi och vips så befinner jag mig på planet.

Det är ingen modeblogg, så jag kan visa mig osminkad och ofixad.
Jag ville bara visa er kuvertet som kommer att avgöra min framtid för ett år!

1 kommentar: