onsdag 18 januari 2012

18/1

Nu är min blogg inte lika hemlig längre. Det är faktiskt lite läskigt eftersom att man blottar sig ganska mycket och man måste tänka på allt som man skriver, för jag vill ju inte göra någon upprörd eller ledsen. Förhoppningsvis kommer det att bli bra med skrivandet och kanske dyker det på mer bilder...

Idag är en sådan dag som jag har tänkt extra mycket på vad jag kommer att missa där borta i Kanada. Studentbalen, studenten med mina kompisar, många som fyller 18 och att gå om sista  året med en ny klass... 95:orna.. Inget illa ment, men ändå. Det är inget som jag ska tänka på egentligen, för det gör mig bara besviken.

Det som får mig på bättre tankar är att jag kommer att vara himla mycket bättre på engelska, träffa nya människor, bo i ett annat land ett helt år, få uppleva den snälla variationen av High School (alltså kanadensiskt) och hur mycket annat som helst! Det kommer att vara mitt år helt enkelt. Nu har jag velat det här så länge och tanken på att jag kommer att få åka iväg gör mig överlycklig.

Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar