tisdag 10 januari 2012

Arg och trött

Varför?
Arg för att jag helt plötsligt inte har något sommarjobb(jag kommer att hitta ett nytt), trött för att jag har gjort 2 träningspass. Dagens bästa var att börja skolan.. Nej jag ska inte skriva något deppigt inlägg, det blir varken jag eller någon annan glad över. Idag har jag varit otroligt effektiv med alla ansökningspapper!

 Syster Leif har fixat allt med mina vaccinationspapper, jag har fått rektorns godkännande, varit på vårdcentralen och fixat ett PPD-test och översatt mina betyg! Det ni, plus två träningspass! Mamma har satt deadline på när allt ska vara klart, fredag är sista dagen. Det kommer att gå vet jag.

Just det, Ela och jag har inte setts på en vecka. Mun går i ett på henne och det är riktigt trevligt måste jag säga.

Kl är tio och nu ska jag soooooooooova! Det är jag så himla värd!!!

2 kommentarer:

  1. Jag har ett problem Becka!
    Jag har insett hur mycket jag kommer sakna dig under den här tiden du är borta:( Shit, det kommer bli tufft för Moster, ska du veta. Se nu till att du "pillar" dig hit lite oftare under våren så att vi kan umgås ordentligt:)
    Kramar från K.

    SvaraRadera
  2. Jag kommer att sakna er hur mycket som helst!
    Det kommer att bli jättetufft, men året kommer att gå fort ska du nog se :) Men jag tackar abosolut inte nej till att komma oftare till er ;)
    Kram Karro

    SvaraRadera