söndag 22 januari 2012

22/1

Hela långa helgen har jag och mamma suttit med alla papperen från STS. Det är en bra organisation, det är lätt att få tag i dem och så. MEN ALLA J*VLA PAPPER! Jag tror att jag blir galen, det händer ingenting med det känns det som. Jag har ju tidigare sagt att det inte är så mycket kvar, men det dyker hela tiden upp småsaker som dröjer ut på det.

Jag kan visa er min punktlista för hur morgondagen ser ut.

- Passfoto i färg, LE!
- Personbevis (har skickats iväg från skatteverket)
- Underskrift av läkare på alla papper (inte bara stämpel)
- Kopiera vartenda papper!
- Passkopia
- Ringa STS och fråga om hur fotoalbumet ska skickas via e-mail
- Motivering på engelska för stopendiet

Just nu vill jag bara att det ska iväg så att jag kan njuta av tanken att det är resan som är nästa steget. Visserligen kommer det väl inte att bli det, utan det kommer säkert att komma en till hög med papper..
Nej nu ska jag gå och lugna ned mig. Kände bara att jag jag behövde få ut min ilska på STS..

4 kommentarer:

  1. Men kom ihåg att det inte är STS som du ska vara arg på. Det hade varit likadant med andra organisationer. Tänk vilken snäll mamma du har som hjälper dig så mycket ;)

    SvaraRadera
  2. Vad är det för stipendium du ska söka på engelska? Kram Sofie

    SvaraRadera
    Svar
    1. STS har ett eget stipendium, där man kan vinna så att hela avgiften blir betalad. Det vore rätt så trevligt :)

      Radera