tisdag 3 januari 2012

3/1

Idag har jag varit i stan och träffat Lisa, vi fikade och lagade mat hemma hos henne. Vi har planerat lite inför helgen vilket ser ut att bli riktigt bra. Jag får inte prata om det, men jag lär berätta om det!

Väl hemma dansade jag och Jennifer till Just Dance! Snacka om att vi gick in för det. Jag skadade min tå så att den började blöda, över hela golvet! Både Jenneifer och jag har blodskräck vilket ledde till lite kaos.
Vi kände senare att vi behövde lugna ner oss lite, så vi gjorde popkorn, scones och te tillsammans med filmen the Holiday. Det var något mer för mig kan man väl säga. Nu har min hockey-tokiga syster tvingat mig att se på ishockey.. Men jag finner i det, det är ju mellan Sverige och Finland så det borde jag klara av. Det är något speciellt med ishockey mellan Sverige och Finland. Det är en riktig kamp eftersom att vi har våra vänner i Finland som också är galna i hockey. I alla fall mellan våra länder. OS-finalen 2006 var så rolig eftersom när vi slog dem! Hahaha

Nej nu ska jag väl kolla lite..

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar