söndag 5 februari 2012

5/2

GRATTIS MAMMA! 44 år idag och jag kan bara säga att du är som en ost, blir bara finare med åldern. Min mamma är helt underbar, hon gör verkligen allt för oss och för att vi ska ha det så bra som möjligt. Visst är vi väldigt lika, vilket kan tära på oss ibland, men vilka har det inte så? Ett exempel är det här med Kanada. Jag hade aldrig kommit iväg ifall mamma inte hade hjälpt mig så mycket som hon har gjort. Jag är ganska lik pappa på ett sätt, vi tänker att det där kan vi ta hand om senare. Därför behöver jag mamma som kan sätta lite fart på mig och få saker gjort.

Grattis bästa du!
Ett bevis på att jag kanske är lite äldre är väl att jag kollar på Skavlan. Men jag tycker att det är riktigt bra, både för att höra olika personers åsikter och man blir faktiskt allmänbildad av det. Jag har en låt som jag fastnade för efter att ha hört den på Skavlan. Lyssna på den säger jag bara, den är verkligen jättefin. Du kan höra den här!

1 kommentar: