lördag 4 februari 2012

17 eller 30?

Ser jag verkligen ut att vara dubbelt så mycket äldre än andra i min ålder? Flera gånger har folk trott att jag är mamma till Mikaela, att jag över 30 år osv. Senast igår när jag var på bowling trodde en kille som spelade bredvid oss att jag var mamma till vårt gäng. Jag menar, ser jag verkligen ut som att jag är mamma till 18-åringar? Jag lär ju hamna i 40-årskris innan jag ens har hunnit fylla 20 år..

Vi firade Carro igår som fyller år idag! Vi började äta middag på Thai Hoa och senare gick vi och spelade bowling. Jag var så dålig så att det nästan var pinsamt.. 119 poäng på två serier. Den riktigt fulla killen bredvid mig slog strike på strike. Jag fick en uppenbarelse då kan man väl säga, jag vet att jag inte behöver satsa på en bowlingkarriär i framtiden.

Idag kom en efterlängtad norska hit till stan! Jag har inte träffat henne sen i oktober och som jag har saknat henne! Vilka historier hon har berättat för Ela och mig, vi ligger ner av skratt.

17?

30?

2 kommentarer: