måndag 12 december 2011

Emelie, halv åtta hos mig!


Idag fyller min bästa vän Emelie 18 år! Vi har alltid sjukt roligt ihop, ska man träffa henne får man vara beredd på att få träningsvärk i magen dagen efter. Så mycket skrattar vi tillsammans. Hon är en av mina äldsta barndoms vänner och vi har varit med om mycket tillsammans. Ta till exempel när jag skulle släcka ett ljus som man har utanför hus, vi hade slängt ner mycket papper i ljuset så att det började brinna rätt så mycket. Jag blev orolig att det skulle ta eld i marken(det var frost och vi stod på ett berg, smart tjej när jag var liten) och Emelie höll med att det började brinna en del. Jag sprang till deras pannrum och tog en skopa med vatten för att släcka. Precis när jag hällde över vattnet på ljuset skriker Emelie NEJ! Varför gjorde hon det? Jo skopan som jag hade fått tag i använde hennes pappa att ha diesel i till pannan. Resultatet: BOOOM! Nu i efterhand är det en riktigt rolig händelse och nästan varje gång vi träffas, Emelie, Sebbe och mins systrar, pratar vi om det.
Vi var också i Grekland den här sommaren. Det är en vecka som jag aldrig kommer att glömma. Mooning från balkongen, läskiga greker, citat av Björn Gustavsson hela vecka och Costas & Mario... Herregud vad vi skrattade! Det är bland den roligaste veckan i mitt liv. Du är bäst tjejen!

Du och jag!



                                                          GRATTIS!!!!!

 http://www.youtube.com/watch?v=9szm1bo9G20

Jag lovar att den här låten egentligen var skriven till dig, jag bara känner det!

Just det! Pappa är med i Halv åtta hos mig ikväll. Det ska bli super spännande att se honom!

Ha det så bra!

1 kommentar:

  1. Ja det ska bli skitkul att se Mange på tv,har faktiskt längtat efter det.
    Ha det fint Becka! Moster K.

    SvaraRadera