fredag 23 december 2011

23/12

 Dagen före julafton. Varje år säger vi hur fort tiden fram till julafton går. Men jag måste säga att i år har det gått fruktansvärt snabbt! vart tog hösten vägen? Jag är inte sugen på att skriva ett inlägg där det mest innehåller ångest över hur snabbt tiden går, det hjälper ju inte riktigt. Men i allafall, i onsdags var jag ju hos Lisa med tjejerna och fikade och spelade spel. Det är alltid mysigt att bara sitta ner och prata, det är vi experter på också!
Snyggingarna Linnéa och Lisa!




Resultatet av att lämna kameran 5 min med Lisa

Gott om fika!

Fina Fanny
Igår fick vi äntligen jullov och det firades med att möta upp Julia på stan för den sista julklappen. Sedan när jag kom hem från stan gick jag och la mig. Jag var helt slut och med tanke på att jag har haft en huvudvärk som har suttit i två veckor, var det rätt så skönt.
Idag var jag hos läkaren för att få ett läkarintyg på att jag var frisk inför nästa år. Förutom migrän, så var jag helt frisk. Jag mötte senare upp mamma för att åka hem till Björkö. Hemma var nästan allt klart, det enda som var kvar var att pynta granen. Det blev väldigt bra jämfört med förra årets katastrofgran.. Efter en del julmat i magen börjar jag känna mig lite sömnig, så det kanske är bäst att sova.

Jag önskar er en God Jul!

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar