onsdag 2 januari 2013

2/1

Ett nytt år har börjat jag ser verkligen fram mot det här året, som alltid kanske.

Istället för att skriva en lång redogörelse över mitt nyår tänkte jag visa bilder istället.

Howard

Masi & Fransesca

Isabel, Jacob & Erwin

Howard dansar med Lucy

Jacob, Elyse & Virgile

Michael & Jacob

Fotogenisk typ

Simon, Fransesca & Zuzanna

Fransesca, Zuzanna, jag, Masi & Kim

Troy bestämde sig för att bjuda alla på sin starka sås och nog var den stark, den elfte starkaste såsen i hela världen. Alla började gråta, springa ut och ta loss isbitarna från huset för att kyla ner sin mun och dricka massor med mjölk. Jag som redan visste hur starkt det var undvek att äta det och tog kort istället på alla, underhållning på hög nivå!


Caught in action, det var inte bara Elyse som skrek.



Howard stoppade snö i sin mun





Jag och Masi mådde bra, vi var smarta nog att inte äta något

Simon mådde desto mindre bra....

Erwin, Masi & Zuzanna

Creepy look från Jacob 

Självklart badade vi i hot tuben

Square push-up

a men så imponerande..


Zuzanna, jag & Elyse

Nyårsdagsmorgonen 
Jag är nöjd med nyår, det var en rolig kväll med mina vänner och tänk vilken tur jag har som får uppleva det tillsammans med människor som jag aldrig hade haft chans att lära känna om jag inte var i Kanada. Jag är väldigt tacksam över det. Dock så saknade jag kanske lite att vara på Smågö och fira det tillsammans med Hultbergarna, men det får bli något annat år istället, för nästa år blir det förhoppningsvis med Andreas.

Igår hade vi middag hos min värdsyster och hennes man. Varför vi hade en middag dagen efter nyår var nog inte riktigt genomtänkt, 50% av alla som var där somnade i soffan. Det var i alla fall hur gott som helst, Ida-Mae hade gjort en riktigt god middag och Mellisa bjöd alla på sunday ice-cream, mums.

Idag har jag kollat på film tillsammans med Chiara och Erwin, sen så tog jag med Erwin ut för att åka längdskidor. Min värdpappa började reta mig för att gå upp i vikt. Han driver bara med mig, har inte gått upp så farligt mycket sen jag kom hit faktiskt. I alla fall, så jag tänkte att det kunde vara en rolig idé att ta med Erwin och röra lite på oss. Nu ikväll tror jag att vi ska åka och kolla på The Hobbit tillsammans.

Ha det så bra!

Btw, jag skrev 2 inlägg på samma dag förra veckan. Så att ni inte missade att läsa om min jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar