lördag 29 december 2012

Mitt 2012

Det här är utan tvekan det mest händelserika året i mitt liv.

Januari- min första riktiga utgång (inte riktigt laglig kanske, men det var inte mitt fel att jag faktiskt kom in...)

Februari- Var ute i Velendebo med tjejerna under sportlovet, alla hjärtansdagfirande med min ständiga partner Lisa och stipendieansökningar om vartannat.

Mars- Idas fest med massor med schyssta tjejer, första picknicken ute, lite mer fester och pluuuuuugg

April- Vann ett stort stipendium, en till kusin föddes, plugg, påsklov på Björkö och valborg

Maj- Fick reda på min värdfamilj, tog hand om en fransk student, ännu mer plugg

Juni- Drog på festival med massor med sköna tjejer, se massor med vänner spring ut genom dörrarna från gymnasiet, studentskivor, fester, inget mer plugg

Juli- Började jobba på Stures under sommaren, gick på några fester, förväntan växte

Augusti- (troligtvis den bästa månaden på hela året) Började med att jag träffade Andreas för första gången, fyllde 18, åkte till Italien, kom hem hade hejdå-middag, Andreas var nere några dagar hos mig vilket måste ha varit bland de bästa dagarna under mitt år, packa och åkte till Kanada- mitt största äventyr någonsin och det bästa beslut som jag någonsin har tagit!

September- Ny skola i ett annat land, en resa till Vancouver, lära känna massor med nya vänner, sleep overs

Oktober- Mer sleep overs, halloween, thanksgiving, familjemiddagar i mängder, paint ball och andra roliga shecana event

November- Remembrance day, massor med repetitioner för pjäsen, umgås med vänner, bio, födelsedagskalas

December- Jag var prinsessa i en pjäs (första gången på scenen), jul, förberedelser inför jul, shecana event, födesledagsfester om vartannat.


Det var väl mitt år i korthet. Har glömt mängder med saker som har hänt, men det viktigaste som var att nämna är i alla fall Kanada, Andreas och så tillägger jag hur fantastisk min familj är.

Det var allt för mig, hej! 

2 kommentarer: