tisdag 7 augusti 2012

7/8

Det har hänt en del saker sen jag skrev sist, får ta lite saker i ordning tänkte jag.

I fredags fick jag slava en del på jobbet. Timmarna gick snabbt och rätt som det var gjorde Lisa och jag i ordning oss för att gå på klanen Hellströms årliga Byviksfest! Det var en riktigt rolig fest som varade hela helgen. Det var människor från hela Sverige, tyskar, australienare och the bakery girls (internt). Jag var uppe hela natten och jag var inte den piggaste på jobbet dagen efter.
På lördagen var det jag, My och Malin som jobbade tillsammans. Det var kaos och ingen var i sin livs form kan jag säga. Men vi tog oss igenom dagen och var sedan beredda på att festa ännu en till kväll. Denna kväll var det mycket lekar, vattenkrig och massor mad andra galna saker!!
Vi laddar redan inför nästa års Byviksfest!

Igår fyllde jag 18 år. Efter helgen var jag inte så sugen på att dra ut på krogen, men det fick ändå bli Sjökrogen med the Bakery Girls och Emelie! Jag blev bjuden på champagne och fick en kokosnöt (hämnd från Emelie efter att vi gav henne 10 kg grönkål) och en burk med absinthe av de andra tjejerna. Internskämtspresenter på hög nivå!

Tack för den roliga helgen och för alla nya människor som jag lärt känna! Verkligen ett minne för livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar