torsdag 23 augusti 2012

23/8

Jag sa ju att jag skulle packa den sista dagen som jag är hemma.. Men jag är faktiskt snart klar nu, det är hand-bagaget som bara ska packas. Jag har även sagt hej då till alla kompisar och nästan hela familjen. Även folk som jag inte har haft kontakt med på länge hörde av sig och önskade mig lycka till. Jag blev så otroligt glad och bara satt framför datorn igår och grät. Tänk att det är så mycket människor som bryr sig om mig och önskar det bästa för mig, jag blir så otroligt glad. 

Det här kommer troligen vara mitt sista inlägg i Sverige, så då vill jag passa på att tacka alla inblandade som har hjälpt mig fram till den punkt som jag har nått hittills. Familj, vänner, STS, värdfamiljen, andra utbytesstudenter som har delat med sina erfarenheter till mig och skolan. Hoppas verkligen att jag inte har glömt något nu... Tack för att ni har stöttat mig!

Jag ska verkligen se till att skriva minst en gång i veckan. Sen om inte det skulle hända, kan ni tänka er att jag har fullt upp med annat.. 

 

3 kommentarer:

  1. Lycka till med allt!
    Jag kommer att följa din blogg med förväntan!

    Kram
    Ylva

    SvaraRadera
  2. Nu är du i luften och påväg. Hoppas resan går bra. Ser fram emot ditt första inlägg. Kram Sofie

    SvaraRadera
  3. Jag ser också fram emot blogginlägg. Korta, långa, med bilder och utan bilder, vi följare tar tacksamt emot det du vill dela med oss. Och som jag sagt så många gånger förr, du kommer att ha glädje av bloggen själv sen efter ditt utbytesår :) Kram kram kram <3

    SvaraRadera