tisdag 21 augusti 2012

21/8

På lördag åker jag!
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har skrivit på de senaste veckorna, men jag har varit i Italien med familjen och en helg som jag inte alls hade tid för att sitta framför datorn.
Jag har faktiskt packat lite saker redan (hade inte mamma stått med en piska över mig, så skulle jag nog egentligen ha börjat på torsdag kväll...).

Idag var jag förresten och sa hejdå till mina jobbkompisar. Det har varit så kul att få jobba med alla och de har varit så snälla hela sommaren!

7 kommentarer:

  1. Jag ska försöka komma ut till dig på torsdag, kram K.

    SvaraRadera
  2. Hur ska vi klara oss utan dig i ett helt år?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi ska hålla kontakten Tilda, lova det!

      Radera
  3. Hej!

    Hittade din blogg när jag var inne och kollade på utbytesstudent.se´s hemsida.
    Jag undrar vilken skola du ska gå på?

    Jag ska också bo här i Canada, Vancouver i ett år så därför jag undrar :)

    Mvh Linnea

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      Åh vad roligt att du hittade min blogg!
      Jag ska bo i Prince George som ligger runt 80 mil norr om Vancouver, där ska jag gå på en skola som heter Prince George Secondary School. Har du också en blogg som man kan följa?

      Mvh,
      Rebecka

      Radera
  4. Ha det så kul Rebecka!
    Det kommer säkert att bli ett spännande år!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Nope ingen blogg, funderar på att skaffa men vet inte om jag orkar.. haha.

    hör av mig om jag bestämmer mej för att skaffa en :D

    Mvh Linnea :)

    SvaraRadera