onsdag 6 juni 2012

Sveriges Nationaldag!

God middag på er!

Mitt blodsocker har verkligen dalat fram och tillbaka det senaste dygnet. Jag var ute och tältade med Fanny och Julia igår för att få vårt mvg i idrott A. Det är inte många som får chansen till att göra denna sista sak, så jag är glad över att vi klarade det! Vi har nu våra mvg:n i behåll!!
Men blodsockret ja.. jag är lite känslig för att gå länge utan att äta, så Julia frågade ex antal gånger på vägen om jag ville ha lite choklad. Det hjälpte någon kilometer då jag var hög på socker och fnittrig tills hon frågade nästa gång om jag ville ha mer. En eloge till Julia och Fanny som orkade med mig!!

I morgon är det bara en vecka kvar tills jag skiljs från klassen. Det känns inte så farligt, men det kommer ändå vara konstigt och komma tillbaka och gå med 95:orna.

Det kommer förresten inte upp några bilder på ett tag! Inte för att det är så vanligt att det gör det, men nu behöver jag inte lova att lägga upp några.. Mamma och Jennifer är i USA och hälsar på min "extra familj". Jag lånade ut min kamera till dem nämligen. Jag är så avundsjuk på dem!

Kram


1 kommentar:

  1. Tack for kameralanet, jattesnallt! Du kanske far nagan present som tack for lanet :)

    Puss&Kram!

    SvaraRadera