onsdag 27 juni 2012

27/6

Man behövde inte ens kolla ut genom fönstret idag, alla skriver ändå hur mycket det regnar. Även om det regnar på min lediga dag så klagar jag inte riktigt, jag har hunnit med och bakat hela eftermiddag med Jennifer. Och äntligen har vi fått iväg mitt visum till Kanada!! Det var tänkt först att man ska fylla i det för hand, alltså i pappersformat, men nya förändringar har gjort så att man ska göra det online istället. Det var en god tanke i sig, men eftersom det är första året som Kanada gör så här har deras sida varit väldigt seg och krånglat. Men äntligen så är det iväg och nu hoppas jag bara att jag får det, och i tid! 

Det regnade lite i eftermiddags


Vi bakade bland annat en citronmarängpaj

Nu på kvällen ser det ut så här utanför fönstret

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar