onsdag 2 maj 2012

Valborg är det en gång om året, tack och lov!

Valborg är en dag som många super sig fulla på. Det gjorde inte jag eftersom att vi hade fest i vår lägenhet. Kvällen började med att vi var ett gäng tjejer som käkade lite först och sedan gjorde i ordning oss. Ett gäng killar kom några timmar senare och vi chillade mest, eller några kanske inte tog det lika lugnt som jag gjorde...
Vi kanske var runt 13 personer när vi var alla. Men sedan så skulle vi bjuda in 5 personer till och vi var ju redan inte så mycket folk så det var ju lugnt, trodde jag.. När vi skulle gå ner och öppna stod det 25-30 fulla 96:or som ville komma in i vår lägenhet. jag vägrade att släppa in dem och killarna som redan hade varit hos os under kvällen agerade dörrvakter. Jag var väldigt tacksam för det. Men dramat är inte över där, nej utan det uppstod en diskussion mellan två killar och från ingenstans kommer en tredje kille och slår till en av våra killar som var dörrvakter. Jag blev så arg över att de fulla fjortisarna kom till oss och förstörde hela stämningen och  började slåss. Otroligt otroligt barnsligt och dumt. Men innan all drama så hade jag en bra kväll!

Ellen och Anna

Ehm.. ja vad händer?

Snyggingar 

Däääny

Anna, Danielle och Lisa

Fänygirl

Fanny och Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar