lördag 19 maj 2012

19/5

Just nu sitter jag i lägenheten och pluggar. Det går rätt så bra faktiskt, men mer behöver ni inte höra ifrån den fronten.

Igår så fick jag en vänförfrågan på Facebook av ingen mindre än min värdmamma! Det var så roligt att gå igenom bilder på familjen och se vilka de är som jag kommer att bo hos om bara 3 MÅNADER och det jag kan säga om dem bara att se på bilder, är att det ser precis ut som en sådan familj som jag önskade. Familjekära, aktiva och öppna. De har ju en viss erfarenhet av utbytesstudenter och min värdmamma är områdesreprensetant kring där jag ska bo (dock så kommer jag att ha en annan). Mamma och jag gick även igenom kurser igår som min skola erbjuder. Det fanns mängder med kurser som lät superroliga! Förutom franska då.. Det känns som att jag har fått nog med allt som har med franska och Frankrike att göra. Jag försov mig tom till mitt NP i franska förra veckan. Det är som att hela min kropp har något emot det.

Åh, just nu är jag bara redo att åka! Men först ska jag ha tidernas bästa sommarlov.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar