söndag 27 maj 2012

27/5

Gårdagen var euforisk! Nej men det var verkligen roligt att se treorna på balen, alla var så himla fina.
Jag var och såg den med Ela, Lisa, Danielle och Linnéa. Fanny som har slitit enda sedan skolan började med balen var ju självklart med och firade treorna. Efter balen och ex antal foton knäppta senare gick vi hem till oss och lagade middag. Vi bjöd på fransyska av älg, bea och klyftpotatis. Så simpelt, men fortfarande så gott. Efteråt bänkade vi oss såklart med snacks framför ESC för att heja på Loreen. Tjuten som utbröt varje gång Sverige fick en 12:a var rätt så roliga. Vi blev helt till oss över att det gick så bra och att vi faktiskt vann! Vi stod upp och dansade och bara skrattade. Och då är vi inga större fans av ESC, men det var ju en tävling och dem vill man ju alltid vinna. Danielle och Julia åkte hem lite tidigare, så vi andra som var kvar bestämde oss för att åka ner till stan och "fira" lite. När jag menar fira så pratar jag om att äta bullar  i stadsparken samtidigt som vi står på scenen och sjunger Euphoria mitt i natten. Lite spontant. Även folk som gick förbi bjöd vi på bullar och till sist så var vi faktiskt ett gäng som satt där. Vi gick även vidare till lekparken.

Det var allt från mig för idag. Veckan som kommer är full!


  • Måndag: Handla till Siesta, träffa älskade Lisa som jag inte har sett på 1 år!
  • Tisdag: Någon PA sak i skolan, packa, plugga
  • Onsdag: Cykla till Segersgärde, ut till Gränsö för att ta emot mitt stipendie. (panik över klädsel)
  • Torsdag: SIESTA   










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar