torsdag 6 juni 2013

6/6

Hej alla dar hemma!

Just nu sitter jag i min leadership klass och ska val jobba pa mitt sista projekt, men eftersom att jag har 2 veckor kvar att gora en timmas jobb sa vantar jag med det.
Just nu sa ar det 2 veckor kvar tills mina forladrar kommer hit och 3 veckor kvar tills jag lamnar Kanada. Tiden har gatt for fort och jag kan verkligen inte tro det att jag klarade det. Jag klarade att komma till ett land helt sjalv pa andra sidan jorden, lara kanna manniskor som jag aldrig hade lart kanna om jag inte akt, alltid pushat mig sjalv i situationer som jag vet att inte hade gjort om jag var hemma i Sverige. Om jag ar starkare vet jag inte, men jag ar modigare. Egentligen hade jag tankt att skriva ett sant har inlagg nar jag kmmer hem, men vad jag vill komma fram till ar om ni som laser har nagra fragor till mig om mitt ar har. Det kan vara svart att veta vad ni vill att jag ska skriva oh det kan alltid vara bra med era ideer jag ar alltid tacksam or era fragor :)

Ha en bra dag allihop!

4 kommentarer:

  1. Jag vill att du ska skriva om vad du kommer att sakna mest när du lämnar Kanada.

    Puss&Kram <3

    SvaraRadera
  2. Jag vill veta vad du trodde skulle bli det jobbigaste med att vara borta så länge och om det sedan var det som var svårast? Eller dök det upp någon "skitsak" som du inte alls tänkt du skulle sakna men som du längtat jättemycket efter (typ, mat, godis, kompis....MOSTER;)?

    Sedan skulle jag vilja veta de TRE bästa stunderna (upplevelserna) och de tre sämsta.

    Och sist men inte minst, skulle du kunna tänka dig åka iväg ett år till? Till vilket land i så fall?
    Och vad har du för planer efter gymnasiet?

    Kramar från K.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra frågor Karolin, jag ska ta upp dem i mitt sista inlägg :) Hoppas att du har det bra! Kram

      Radera