söndag 29 april 2012

29/4

Jag vill börja med att tacka alla som har gratulerat mig, det gör mig så glad att se att andra kan glädjas med mig!

Det är två bloggar som jag följer, mittarikanada och henrikiusa (ni kan ju kanske se vart jag fick inspiration till mitt namn på min blogg...), de har varit i respektive land i åtta månader nu och båda verkar ha haft det hur bra som helst! De verkar ha haft turen att komma till riktigt bra värdfamiljer, träffa schyssta kompisar och haft ett riktigt drömår där borta. De har verkligen levt de liv som en utbytesstudent är ute efter, så jag bara hoppas att jag kommer att vara precis lika nöjd som de varit, men det är ju vad man gör det till.

Just nu har jag mycket att göra. De sista arbetarna i skolan ska bli klara, en fransyska ska komma och bo hos mig i tio dagar, jag ska till Siesta och lite andra saker som jag säkert redan har glömt bort eftersom att jag aldrig skriver upp någonting...

Underbara stressiga maj! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar