söndag 22 april 2012

22/4

Jag har faktiskt ingen aning om hur jag ska kunna klara mig utan min mamma i tio månader! På 3 timmar ringde jag henne minst 7 gånger för att jag behövde hjälp. Först råkade jag översätta min blogg till arabiska för att blogspot har ändrat utseende, sen hade jag ju min arbetsuppgift i NK:n som jag fick hjälp med att hitta lite fakta . Jag kommer ju i alla fall att lära mig att lösa alla problem själv, problematiskt!

Ibland kan jag känna mig rätt så inkompetent.. Jag tror inte att jag har tålamod nog för att lösa saker själv. Självklart är jag väldigt drivande och tar egna initiativ (om min chef skulle googla mig). Nej men som sagt, det här året borta i Kanada kommer verkligen sätta mig på prov. Det behövs.

Eftersom att jag glömde Veckans låt förra veckan, tar vi istället två idag!

The Wave med Miike Snow! En kille från Loftahammar är med i den här gruppen och min moster spelade fotboll med honom när de var små. Jag tycker att det är rätt så coolt faktiskt.
Den andra låten är bara en helt vanlig låt som jag inte har några direkta band till, den är bara bra helt enkelt. Everybody's Changing  med Keane. 

2 kommentarer:

  1. Och hur ska din mamma klara sig utan dig då tror du?

    Puss puss :)

    SvaraRadera
  2. Hm...Man klarar mer än man tror! Trust me, I've been there!!! Och ibland behöver man tänja på navelsträngen!

    SvaraRadera