söndag 22 april 2012

En spark i baken!

Söndag igen och jag har nästan gjort klart min hemtenta i NK som ska vara inne på onsdag, känns rätt så skönt.

Nu börjar jag i lite fel ände dock! Jag kan ju börja med att berätta om fredagen då vi var hos Lisa. Hon höll i en liten fest, vi var kanske 12 st? Det var väldigt roligt och vi lärde känna några nya killar.

Igår var jag inte på bra humör... Jag sov ju inte så mycket i fredags och när jag inte sover och äter ordentligt blir jag på ett riktigt dåligt humör som jag säkert tidigare har sagt. Det finns absolut inget annat förutom mat och sömn som kan få mig på bra humör igen. På kvällen kom Smågöborna till oss, utan Emme och Sebbe!!!  Det var lite tråkigt, men Anita och Palle är alltid roliga att lyssna på.

Idag åkte jag med mormor och morfar till stan, men vi gjorde först ett kort stopp i Loftahammar och jag fick hälsa på min nya kusin. Karl-Erik är verkligen jättesöt, men jag saknar bilder att visa hur han ser ut. Väl inne i stan åt vi lunch och sedan tog de med mig på en konstutställning. Jag kände mig väldigt kulturell när jag gick från tavla till tavla och diskuterade konstverket med Sofie. Jag skulle kunna bli skådespelare, för jag spelade en väldigt trovärdig roll som kulturintresserad. Jag vet inte om jag har en sådan stor förståelse för konst och sådant , men det är roligt att göra något annorlunda.


Puss och nyp i stjärten på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar