måndag 14 november 2011

Måndag är det en gång i veckan

Men jag börjar från fredagen ändå. Festen var hur bra som helst! Den var verkligen superrolig, tack CC och Julia!
På lördagen var jag också på min mosters 40-årsfest. Den var också rolig, med mycket dans och god mat. Min mentor Malin och jag var i allafall bäst på dansgolvet, vi utklassade alla! nejdå, men träningsverken i vaderna sitter kvar tills idag efter helgen. Det är ett gott tecken tycker jag. Förutom festerna har jag inte gjort något vettigt alls i helgen.
Dagens skoldag gav lite tyckte jag. Pedagogiska Ledarskapen är nog mitt favorit ämne, den passar mig perfekt!
Något som jag reagerade på var när läraren konstaterade att kvinnor inte gillar att leda lika mycket som män, eller i allafall så sa de inte om de tyckte om det. Så himla fel! Jag älskar att leda! Det vet nog de flesta som känner mig! Det är ju därför att jag går den kursen liksom, vad skulle det annars vara för mening med att gå den?
Under eftermiddagen var jag med Lisa och Julia och fikade på mitt favoritfik, Frunchlådan. Vi pratade och bara umgicks, fina tjejer!
Nu ska jag plugga på min franska.

Hörs!

2 kommentarer:

  1. Ja, konstigt tänk, för jag gillar också och leda, visa sakeroch jag e´ kvinna i allra högsta grad:)
    Det var ju bra att du och Malin diggade på festen men bäst var ju du och jag till M.Krunegård....eller hur!?!
    Kram sötnos från moster:)))

    SvaraRadera
  2. Ja det var verkligen konstigt av läraren att säga så..
    Haha, visst livade vi upp det hela lite?
    Jag var hes flera dagar efteråt! sån bra låt!

    SvaraRadera