söndag 20 november 2011

Ännu en vecka har gått!

Det har varit en otroligt bra vecka! Härliga människor, roliga överraskningar och bara allmänt bra!
Den stora dagen i veckan var nog ändå i fredags, då vi överraskade Lisa med en fest till hennes ära. Hon fyllde 17 igår. Stort GRATTIS! Som alla andra fester så var jag inte så sugen innan själva festen, men det blev så himla lyckat! Jag hade sagt till henne att vi skulle ses nere på stan där jag skulle bjuda henne på middag och bio. När vi kom till Thai Hoa, så sa jag att jag hade glömt min plånbok hemma. Jag tror att Lisa började ana att något var på gång då, för hon följde med hem till mig med ett leende på läpparna. Men jag höll mig till planen iaf.

När vi kom till vår lägenhet satte jag på henne en ögonbindel. Fanny, Danielle och Linnéa som var i lägenheten dök fram och vi började klä på Lisa kvällens outfit för henne. Temat för festen var trafikljus! Grönt så är man singel, röd är man upptagen och gult ifall man känner att man inte tillhör någon av de andra kategorierna. Alla var jättesnygga och gick verkligen in för temat. Vi åt pizza och tårta innan alla andra gäster kom. Kvällen förlöt riktigt bra sen, med många festsugna människor!


Efter att ha sovit långt in på lördagen, var det bara att sätta igång att städa. Jag har bara en sak att säga om det.. Se till att det inte finns en chokladtårta på en fest. Den är väldigt populär eftersom att den är så god, men den kan också smula. En del. Vilket den hade gjort i köket. Aja, det var bara att ta tag i det.
Sen när jag äntligen var klar så träffade jag Sandra nere på stan, vi åkte senare hem till henne för att se på film och äta glass. Hon skjutsade hem mig och väl hemma satte jag på ännu en film eftersom jag inte orkade göra något annat. A Beutiful Mind, var verkligen hur bra som helst! mamma och Ela har tjatat jättelänge på att jag ska se den, men jag har vägrat fram tills igår kväll. Det var bra att jag gav med mig kan jag säga!

Idag har jag bara pluggat! Egentligen borde jag väl gå och träna eller något, men får se hur det blir med det!

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar