torsdag 10 november 2011

Just nu så vill jag leva!

Läskig rubrik? Men den passar så bra in på denna dag.
Idag är det 11/11-11 och cc-fest. En dag att leva för helt enkelt. Jag har också äntligen kommit på vad det är jag ska vara ikväll. Sandra ska vara Sandy i filmen Grease( temat är Hollywood&Bollywood), så då kläckte jag idén om att jag kunde vara en av tjejerna i Pink Lady. Jag tror inte att min dräkt är så jättebra egentligen. Jag trivs inte riktigt i skinnbyxor och rosa. Men hellre det än gå runt i en gardin. Innan vi ska åka till Blankaholm(??) så ska vi vara hemma hos oss och fixa och dona lite. Jag har faktiskt inte alls sett fram emot den här kvällen, men nu börjar jag bli pepp!
Det var lite korta drag om kvällen, och jag hoppas ni har det lika bra!

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar