onsdag 23 november 2011

23/11

Egentligen borde jag tycka att jag har varit duktig idag, men nej det gör jag inte.
Jag har tränat två gånger, pluggat ordentligt efter skolan, faktiskt tagit tag i att ringa till vårdcentralen angående mitt läkarintyg inför nästa år(sorry mamma, det var så pass fullbokat att de tyckte att jag skulle återkomma i mitten av december).
Jag får väl dra slutsatsen att det är något slags kl 7-depp. Jag är helt stimmig och glad hela dagarna, så någon gång ska det väl ta ut sig på mig. Alltså lite depp.
Över till något helt annat. Det blir inte så mycket bilder här i bloggen, vilket jag är ledsen för. Jag borde ta med mig kameran överallt jag går. Men det svåra är inte att ta kort, utan det är att föra in dom. Och jag är inte teknisk för fem öre. Men jag lovar att jag ska försöka. Till nästa gång.

Hadet så bra!

1 kommentar:

  1. Det är väl underbart att du är glad Becka! Fortsätt med det och var stolt över att du är duktig på att både träna och plugga. Kom till oss snart så vi får prata och ha lite tjejmys igen;)
    Älskar dig!
    Karolin

    SvaraRadera