onsdag 26 oktober 2011

Princess of China

Som sagt, igår hade jag inte den bästa motivationen till att skriva. Men ska försöka ta tag i det idag istället.
Dagen började med en välbehövlig sovmorgon.. Sedan har jag skrivit ett matteprov, skrivit på min svenskauppsats och även pytte lite på historian. Det kanske inte låter så jätteintressant, men jag måste säga att matteprovet kändes riktigt bra! Första gången det gör det efter ett mattteprov, och då är det ändå matte B.
Mer plugg väntar ikväll eftersom att jag inte vill ha med något till Finland nästa vecka. Men jag får se hur det går..
Jag är förresten jätteglad över en grej. Min moster och hennes man har köpt en hel gård idag!!!!
Det är Fredriks föräldragård, men ändå så himla modigt! Så ett stort stort grattis till er!
Sofie och Ulf vill jag också säga grattis till! De är nämligen ett steg närmare till deras dröm också!
I övrigt har dagen varit bra. Har riktigt fina kompisar som gör den bra.
Och så fick jag tillbaka min nya Coldplay-skiva som jag hade glömt hemma. Karolin kan nog tänka sig hur ledsen jag blev när jag märkte att jag hade glömt den..
Jag vet att jag är riktigt löjlig när det gäller Coldplay, men ah..Det kommer jag fortsätta att vara.



Hörs!
Mamma och Ela

Alvar

Ulf och Sofie
Familjens fotogeniska sida...

2 kommentarer:

  1. Ha ha, sista fotot var ju jättebra. I alla fall på Alvar! Tack för gratulationerna. Det känns spännande och helt galet. Vad kul det ska bli att få spendera lite tid med dig och Ela nästa vecka i Finland! Kram Sofie

    SvaraRadera
  2. Tack Becka både för sms och att du grattar oss här. Vi är nog lite galna men man måste ju försöka:)
    Kram på dig!
    Moster K

    SvaraRadera