söndag 23 oktober 2011

23/10

I helgen har vi haft finnarna hos oss. Det är en lång tradition som min mormor och morfar började tillsammans med de från Finland. De kommer till oss och jagar och vi åker till dem och jagar. Så ni kan ju tänka er att denna helg har också bestått mycket av jakt. Igår gick med mamma och var hundförare och idag fick jag gå i drev, så nu framemot söndagskvällen är jag väldigt trött i mina ben. Men längtar ändå tills i morgon då jag kan gå och simma igen!
Tyvärr har jag inga bilder från helgen, eftersom jag glömde kameran inne i stan. Synd. Hade varit roligt att visa några.

I morgon kommer också Julia hem! Hon har varit och hälsat på Tyska Lisa nere i Tyskland. Jag är så avundsjuk! har inte träffat Lisa sen slutet av juni.
Lisa var utbytessteudent och det var hon som fick mig att bli riktigt intresserad av att åka ett utbytesår. Jag längtar verkligen tills jag får träffa henne igen!
Jag och Lisa på hennes avskedsbrunch



Jag har fått höra att det inte gått att kommentera. Jag tror att jag har fixat det nu, så det är bara att kommentera på!

1 kommentar:

  1. Hej Becka!
    Det var roligt att träffas i helgen och vad kul det var att träffa alla Finnar och Sthlm:are. Kommer du hit i helgen? Fogelvik och Nettan och Göran kommer ju:)
    Kram på dig och glöm inte att träna på armhävningar;)
    Kram Karolin
    http://linaellerkarro-detrjag.blogspot.com/

    SvaraRadera