torsdag 29 september 2011

Ett tag sen..

Okej, många som skriver blogg börjar nästan alltid med att säga "förlåt för att jag inte har skrivit, men jag ska bli bättre på det!"
Jag ska inte bli en sån. Men anledningen till att jag inte har skrivit på närmare två veckor är för att det har krånglat lite med mitt konto. Nu funkar det dock! Vad har jag gjort sedan jag senast skrev..Just det, jag var på Sandras 18 årsfest/middag. Det var en sån lyckad kväll och Sandra bjöd på en god tacopaj och en helt underbar tårta!
Vlora, Valentina och Lisa utanför Sandras hus
               
Lisa L hade varit där ett tag innan och hjälpt Sandra att förbereda lite
                                     
Snygga Valentina och Vlora igen!
                                                       
Et moi!
                                                                           
 En del av gänget som firade Sandra, kan bara säga att jag hade tur och satt på rätt sida av bordet!

Lisa och huvudpersonen Sandra!
                                                         
 Lisa ville komma ner lite och vara i jämnhöjd!
                                               

Dagen efter så Åkte Ida, Emelie, Ela och jag till ett jättemysigt café utanför Västervik. Namnet på cafét är Tofvehult. Jag är så  himla imponerad över hur bra det har gått för de som driver det! Ett café som ligger vid världens ände kändes det som.Vi åkte dit för att fira att Ida har tagit körkort!! Hon körde hur bra som helst, även fast hon hade Emelie bredvid sig som pratade konstant och som inte kunde sluta ställa frågor om bilkörningen. Det är riktigt bra gjort!
 Ida och Emelie
                                                                     

   Ni kan ju tänka er hur det skulle vara att ha henne bredvid sig...
                               
Fika för ått.. nej förlåt, fyra personer
                                                               
  Min fina syster
                                                                   
 Ela och träida som kallade henne när vi var små! 
                                           
Bästa vän!
                                                                     
 Fina Ida visar upp en rolig bild på Ela
                                                   
Ela som håller i kameran ett tag
                                                           
 Grattis Ida till körkortet! Du kör som en gud!
                                             

                           Det var väl allt vad jag hade att säga för ett tag framöver, kommentera gärna!

2 kommentarer:

  1. Vad kul Becka att jag fick adressen till din blogg! Och bra tema för boggen att beskriva hur du tänker och känner inför ditt utbytesår. Kommer att vara grymt kul att följa din väg dit. Och kul att få följa ditt liv i Västervik också! Hoppas vi ses i helgen! Kram

    SvaraRadera
  2. Det är roligt att du kommenterar Sofie, dey gillar jag!
    Jag hoppas att din intervju gick bra idag :)
    Kram

    SvaraRadera