lördag 17 september 2011

Lisafisa

Just nu sitter jag och lanar med lisa, mysigt!
Lisa är den bästa kompisen man någonsin kan tänka sig. Hon är nog den enda människan som kan stå ut med mig så mycket som hon gör. Vi har nog nästan kontakt varje dag och kan prata om allt mellan himmel och jord.
Jag tycker faktiskt att det är riktigt coolt att man kan ha en så nära vän. Visst, vi är otroligt olika! Ett exempel är ju i skolan, vi kan tjafsa om allt. Tycker hon en sak så tycker jag motsatsen ungefär. Många i vår klass kan tycka att det jobbigt, men det är inget som tär på vår vänskap, för så fort som vi lämnar skolan så är vi hur snälla som helst mot varandra. Har jag nämnt att det är ett ganska knäppt beteende?
                                                I alla fall, vi är bästa kompisar!
Vilket småbarns inlägg det här blev, men idag känner jag för att säga till alla mina vänner hur glad jag är som har dom!

Jag har också sovit över hos min andra familj ikväll! Nämligen Fam Wahlman. Det är så mysigt att komma dit och sitta och prata i timmar. Karolin och jag satt till kl 02:30 och pratade tjejsnack. Fler gånger tack!

En bild på hela familjen från Sveas dop, vilket förresten var det roligast dop jag någonsin har varit på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar