lördag 9 mars 2013

9/3

          

Om en vecka åker jag till Banff, så himla taggad!!

4 kommentarer:

  1. Åh, Banff! Vad roligt, jag tyckte det var jättemysigt där! Hur länge ska du vara där? Inte så långt från Banff finns det varma källor som man kan bada i och sedan hoppa i i det iskalla vattnet i en liten älv bredvid. Om ni har tid borde ni göra det!
    Hoppas allt är bra med dig! Kram Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag ser så mycket fram emot Banff, är säker på att det kommer bli superbra! Vi ska vara där från lördag morgon till torsdag eftermiddag. Vi ska faktiskt åka till de varma källorna två kvällar, men till dem som är konstgjorda. De andra var tydligen bara öppna under sommaren.. Men det kommer bli så roligt!!
      Kram

      Radera
  2. Vad roligt att ni planerat att åka dit! Vi fick tips av några locals och åkte till källa som låg på en liten oskyltad skogsväg. Kommer tyvärr inte ihåg alls var den låg eller vad stället hette. Men det var för vem som helst, när som helst. Vi var där i Mars.
    Kul att du har tid och får möjlighet att åka lite skidor! Åker du med din värdfamilj?
    KRAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja der kommer bli hur roligt som helst känner jag på mig! Vi har mycket planerat som vi kommer göra. Hmm, det kanske var något som Shirley inte visste om att den fanns. Ja det är nästan ett krav att åka skidor när man är i Kanada och jag är så glad för att åka till Banff och göra det! Vi åker dit med min värdfamilj + andra utbytesstudenter!
      Kram!

      Radera