fredag 15 mars 2013

16/3

Förlåt för att vara så dålig på att skriva hörni!

Just nu så packar jag för fullt inför Banff, bussen går kl 1 i natt! På grund av att det har snöat så mycket nu de senaste två dagarna så ska vi ta en omväg som kommer ta 3,5 extra.
Schemat ser fullt ut inför veckan i Banff och ser riktigt mycker fram emot att åka dit, man måste ju nästan åka skidor någonstans i Kanada när man  nu är här. Jag kommer dock inte ta med mig datorn så jag kommer inte vara inne på FB eller skype på en vecka, det kan ju vara skönt att slippa tänka på sånt ibland också.

Ni får ha det så bra så länge så ska jag visa mycket bilder när jag kommer hem igen (tack så jättemycket för kameran som du skickade, den kom fram i tid!)


2 kommentarer:

  1. Hej! Jag är också utbytesstudent i Kanada :D
    Vart någonstans är du??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh så roligt att du också är det! Jag är i Prince George BC, vart är du någonstans?

      Radera