onsdag 25 juli 2012

25/7, en månad kvar!

Idag är det exakt 1 månad kvar, shit vad tiden går snabbt!
Min ångest har försvunnit lite och jag tänker mest bara på hur roligt jag kommer att få det. Jag har pratat ännu mer med min värdbror från Schweiz, vi har likadan musiksmak och så citerar han Borat = awesome! Jag har också skrivit med min värdmamma, hon berättade att första veckan som vi kommer dit så ska vi ha hand om 9 st koeranska flickor. Vi ska åka gocart, båt och massa andra roliga saker! Det låter hur roligt som helst och efter det så ska vi ut på en hiking kanske.

Jag kan visa lite bilder från den senaste veckan.

Ela kan det där med att dansa själv!



Fina Linnéa

Min vapendragare och jag


Även Oscar och Casper verkar inte ha några problem med att dansa själva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar