onsdag 18 juli 2012

18/7

Jag har vunnit ett till stipendium!!
Jag fick inte säga det igår eftersom att det inte fick komma ut någonstans. Den här gången var det organisationens egna stipendium och intresset var tydligen större än tidigare år. Jag hade aldrig trott att jag skulle få det med tanke på att jag skrev ihop det sista ansökningsdagen och var lite stressad. Sen när vi var i Stockholm och såg vilka det var som skulle iväg, så var det 100 pluggisar och jag...
Jag är så himla glad över det!! Och så har jag fått mitt visum, vilket är en enorm lättnad. Allt börjar verkligen falla på plats nu, det är snart bara en månad kvar och jag är super taggad!

Tack och godnatt

1 kommentar:

  1. Grattis till stipendiet! Själv sökte jag många men fick inget alls. DEt gick ju ändå, men ett stipendium hjälper alltid!

    Kram,
    Ylva

    SvaraRadera