tisdag 17 juli 2012

17/7

Att jag ens har några läsare kvar är väl ett under, för jag har inte varit så speciellt aktiv!
Kameran har jag glömt i Lisas lägehet, men ni är ju ändå vana att inte få se några bilder..
Förra veckan var jag på en möhippa, jobbade, träffade kompisar under Visfestivalen och jobbade lite till. Någon slags ångest har börjat ta form, det går inte knappt 10 minuter innan jag börjar tänka på Kanada om och om igen. Jag fick förresten reda på en riktigt rolig grej från STS idag, jag får inte avslöja riktigt än, men jag kommer att berätta!
Jag håller på att få upp bloggen på utbytestudent.se hemsida och hoppas på fler läsare som också är intresserade av ett utbytesår. Det vore roligt ifall det är någon som läser min blogg som också ska iväg.
Jag återkommer snart med bättre uppdatering!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar