torsdag 19 juli 2012

19/7

Just nu lär väl min blogg handla mer om utbytesstudier än vad jag gör om dagarna. Så ni som inte är intresserade av det kan gå vidare till nästa blogg.
Jag vet inte om ni har lagt märke till att jag länkar till en hemsida som heter utbytesstudent.se. I alla fall, där kan man få mycket hjälp inför sitt utbytesår, ställer man frågor så får man svar väldigt snabbt. Jag har inte varit så aktiv där nu på ett tag eftersom att jag har haft mer kontakt med STS när det gäller frågor osv. Men om du är intresserad av att åka på ett utbytesår, gå in där och få inspiration och snacka med andra som också vill iväg!
Det är roligt att läsa om de som valde att åka till ett konstigt land, typ Japan. USA är det ändå så många som åker till så det är inte lika spännande längre.


Vill någon hjälpa mig att komma på lite vad man kan skriva på en blogg? Om det är så att ni har frågor eller något liknande, fråga på bara! Jag har verkligen ingen aning om vilka det är som följer mig blogg. Det är lite halvtrist.

Tack för mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar