lördag 10 mars 2012

10/3

Igår var jag på Fridas 18-årsfest, och den var riktigt rolig! Vi dansade, åt och gjorde roliga uppdrag, alltså riktigt lyckat. Grattis Frida och tack för den fina festen!

Idag har jag inte lyckats göra så många knop. Jag tog en dag ledigt från min "måstegöraångest" och kollade på film och lagade mat istället.

Åh.. Jag har en sådan där period då jag verkligen inte vet vad jag ska skriva.. Ibland känns det som att ingen tycker om det som jag skriver och då är det inte så roligt att skriva. Karolin är min trogna kommentator, vilket jag är väldigt glad för.

Jo förresten, jag sökte på google efter kanadensiska killar. Jag vill ju veta vad jag har att se fram emot liksom?

Resultatet:

                                           

                             

                                       

Det här känns ju riktigt lovanade...

4 kommentarer:

  1. De två översta var ju ena riktiga läckerbitar;)
    Jag håller med dig ibland tycker jag det är aptråkigt att skriva för att jag nästan inte får några kommentarer men när jag väl får det är det roligt igen, det går i vågor. Stora kramar från stor Moster.

    SvaraRadera
  2. Åh tack själv Becky, sååå kul att du kom och tack för fin present! PUSS

    SvaraRadera
  3. Jag är mycket imponerad av din blogg! Du skriver tänkvärda saker som jag tror att få i din åldersgrupp skriver på sina bloggar. Tycker mest att många andra mest verkar intresserade av att lägga in foton på sig själva där de putar konstigt med läpparna och skriver något citat på engelska. Hur intressant är det att läsa liksom. Vill även poängtera att jag gillar Mikaelas blogg eftersom hon lägger in mycket foton. Ser fram emot att träffa er snart igen! Kram Sofie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad glad jag blir när du säger så Sofie! Det är lite av mitt mål att inte vara som de andra med bloggar i min ålder. Jag bryr mig verkligen inte om vilket läppstift de använder eller vad de har köpt för kläder. Ses i helgen!!
      Behöver ni förresten hjälp med att flytta nu i helgen?

      Radera