onsdag 10 juli 2013

10/7 Del 2

Skulle du kunna tänka dig att bo permanent i Kanada?
Jag skulle absolut kunna tänka mig att bo där i några år till, men sen så skulle jag nog ha blivit trött på det och flyttat hem om jag ska vara ärlig.

Vad gillar du mest med din tid i Kanada?
Att få lära känna så många nya människor, helt klart.

Vad kommer du sakna mest med Kanada? 
Artigheten. De är så himla snälla jämt, framförallt nere i Vancouver!

Vad var det svåraste att vara ifrån?
Det var nog mina systrar om jag ska vara ärlig. Nu fick jag ju 4 bröder på en gång och mina värdsystrar var inte hemma så mycket. det hade varit skönt då att ha Mikaela och Jennifer.

De 3 bästa stunderna.
Första gången jag var i Vancouver, när jag var i Banff och under tiden under jul.

De 3 värsta stunderna.
Andra veckan i september, första veckan i januari och morgonen innan prom.

Skulle du kunna tänka dig att åka på ett utbytesår igen?
Ja! Utan som helst tvekan. Det vore roligt att kunna tala franska, men vet inte riktigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar